Mieli klientai,
Tikriausiai atkreipėte dėmesį į tai, kad niekada Jums nebuvo skelbiama jokia informacija apie naujienas, ar naujas galimybes. Kaip projekto savininkas, visą laiką stengiausi, kad paslaugos veiktų be sutrikimų ir Jums nereiktų gaišti savo laiko nebūtinai komunikacijai ar galimybių studijavimui.
Apskritai pastebėjau tendenciją, kad visi analogiškų paslaugų teikėjai savo klientams skelbia apie kiekvieną naujai įdiegtą smulkmeną ir tt. SERV.LT niekada tokiu keliu neis, ir nešiukšlins savo klientų el. pašto dėžučių. Tai nereiškia, kad nuo 2006 metų nieko naujo neįvyko ir nėra apie ką pranešti.
Dėl šios priežasties ir nusprendžiau vesti kažkokius tai užrašus blog’o forma. Taip pat senai yra sukurta Twitter paskyra, sukūriau ir Facebook puslapį, kurį minimaliai paruošęs aktyvuosiu. Prisipažinsiu atvirai – nesu socialinių tinklų gerbėjas, tačiau nematau esminio skirtumo kokiu būdu mane pasieks Jūsų atsiliepimai ir pageidavimai, svarbu tas susisiekimo būdas būtų Jums patogiai prieinamas. Juo labiau, esu pasinaudojęs kelis kartus Twitter paskyra, kad kritiniu atveju susisiekti su duomenų centro technine pagalba, ir kaip bebūtų keista, šis būdas suveikė, tuo tarpu numatyti ryšio kanalai tylėjo.
Ši serv.lt puslapio versija pradėta ruošti 2015 metų pavasarį, na ir kas, kad viešumoje pasirodė tik 2016 vasaros pabaigoje… 😉
Kas jau buvo neparašyta, lai taip ir lieka. Pradėsime nuo to, kas pakeista 2016 metais, taigi praėjus 10 – čiai metų nuo projekto pradžios.
Let’s go 🙂
Nuoširdžiai,
Artūras